z
Αγία Βαρβάρα: Ορισμός Αντιδημάρχων και εντεταλμένων συμβούλων
Κατηγορία : Αγία Βαρβάρα / Ημερομηνία Δημοσίευσης : 2013-01-11 12:00:00

A. Oρίζουμε   ως Αντιδήμαρχο  του Δήμου, το Δημοτικό Σύμβουλο Ανδρέα Λεωτσάκο  με δικαίωμα καταβολής αντιμισθίας, όπως ορίζει ο Νόμος  από το Δήμο Αγίας Βαρβάρας, και του μεταβιβάζουμε τις  εξής αρμοδιότητες:

1. Την εποπτεία της Διεύθυνσης  Δημοτικής Αστυνομίας .

2. Την εποπτεία των λαϊκών αγορών.  

3. Την εποπτεία, φροντίδα , συντήρηση και φύλαξη των παιδικών χαρών.

4. Τη μέριμνα για τη διενέργεια επιθεωρήσεων για αυθαίρετες καταλήψεις και επεμβάσεις στους κοινόχρηστους χώρους και την ευθύνη αποκατάστασης.

5. Τη μέριμνα για την περισυλλογή και απόσυρση των εγκαταλελειμμένων αυτοκινήτων.

6. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων που αφορούν τα αδέσποτα ζώα.

7. Τον εντοπισμό και την καταγραφή όλων των θεμάτων που αφορούν την αισθητική και λειτουργικότητα της περιοχής του Δήμου μας που περικλείεται μεταξύ των οδών: Δόξης-Μάνης-Πύργου-Λυκούργου-Χ.Τρικούπη-Κρήτης-Αγ.Ιωάννου-Κερκύρας.

8. Την τέλεση πολιτικών γάμων.

9. Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.


B. Oρίζουμε   ως Αντιδήμαρχο και Πρόεδρο της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου το Δημοτικό Σύμβουλο Σπυρίδωνα Μίχο με δικαίωμα καταβολής αντιμισθίας, όπως ορίζει ο Νόμος  από το Δήμο Αγίας Βαρβάρας, και του μεταβιβάζουμε τις  εξής αρμοδιότητες:

1.  Την εποπτεία του τμήματος επισκευών – συντήρησης καθώς και την ευθύνη αποκατάστασης φθορών οδών, οδοστρωμάτων και πεζοδρομίων.

2.  Την εποπτεία , την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων    οδοσήμανσης και ηλεκτροφωτισμού της πόλης.  

3.  Την εποπτεία των επιτροπών και οργάνων επιθεώρησης ελέγχου και σφράγισης καταστημάτων και παρακολούθησης της σύννομης λειτουργίας τους.

4.  Την εποπτεία και τον έλεγχο για την ομαλή υλοποίηση  των έργων  (ΜΕΤΡΟ κ.α ) για την εξασφάλιση της λειτουργικότητας της πόλης και την υποστήριξη της ποιότητας ζωής των κατοίκων.

5.  Την παρακολούθηση της ομαλής λειτουργίας των Μαζικών Μέσων Μεταφοράς.

6.  Την εποπτεία του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).

7.  Την εποπτεία του τμήματος Πολιτικής Προστασίας (ΠΣΕΑ).

8.  Την ευθύνη για θέματα Νεολαίας.

9.  Την εποπτεία του τμήματος Μηχανοργάνωσης και Πληροφορικής.

10. Την παρακολούθηση των θεμάτων Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και GIS, WI-FI spots καθώς και τη φροντίδα για την εφαρμογή μηχανογραφικού εξοπλισμού και λογισμικών προγραμμάτων με σκοπό τον εκσυγχρονισμό των Υπηρεσιών του Δήμου.   

11. Τον εντοπισμό και την καταγραφή όλων των θεμάτων που αφορούν την αισθητική και λειτουργικότητα της περιοχής του Δήμου μας που περικλείεται μεταξύ των οδών: Αθ.Διάκου-Π.Πολεμιστών-Λυκούργου-Χ.Τρικούπη-Κρήτης-Αγ.Ιωάννου-Δημ.Εμμανουήλ-Γαλαξειδίου-Γ.Γεννηματά-Ελ.Βενιζέλου.  

12. Την τέλεση πολιτικών γάμων.

13. Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την  
άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.


Γ. Oρίζουμε   ως Αντιδήμαρχο και Πρόεδρο Οικονομικής Επιτροπής   του Δήμου  το Δημοτικό Σύμβουλο Παντελή Πρεντάκη με  τις αποδοχές της οργανικής  του θέσης , ως Δημοσίου  Υπαλλήλου ,όπως ορίζει ο Νόμος.

Επίσης  στον ανωτέρω Αντιδήμαρχο μεταβιβάζουμε  τις  εξής αρμοδιότητες:

1. Την εποπτεία του Τμήματος Εσόδων και της Δημοτικής περιουσίας.

2. Την υπογραφή των αναλυτικών καταστάσεων μισθοδοσίας και  χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής μισθοδοσίας για το προσωπικό, τα χρηματικά εντάλματα για την πληρωμή των ενοικιαζόμενων χώρων, καθώς και τα χρηματικά εντάλματα πληρωμής ΔΕΚΟ.  

3. Την εποπτεία του Γραφείου Προμηθειών και την ευθύνη για την προετοιμασία και διεκπεραίωση όλων των προμηθειών του Δήμου.

4. Τον εντοπισμό και την καταγραφή όλων των θεμάτων που αφορούν την αισθητική και λειτουργικότητα της περιοχής του Δήμου μας που περικλείεται μεταξύ των οδών: Μ.Αλεξάνδρου-Ελ.Βενιζέλου-Γ.Γενημματά-Αγ.Γεωργίου-Ηρακλείου-Απ.Παύλου.

5. Την τέλεση πολιτικών γάμων.

6. Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.


Δ. Oρίζουμε   ως Αντιδήμαρχο και Πρόεδρο της Επιτροπής Διαβούλευσης του Δήμου Αγίας Βαρβάρας τη Δημοτική Σύμβουλο Αλεξάνδρα Φέγγη με  τις αποδοχές της οργανικής  της θέσης, ως Δημοσίου  Υπαλλήλου, όπως ορίζει ο Νόμος.

Επίσης  στην ανωτέρω Αντιδήμαρχο μεταβιβάζουμε  τις  εξής αρμοδιότητες:

1. Την αναπλήρωση του Δημάρχου  σε περίπτωση απουσίας του ή κωλύματός του.

2. Την εποπτεία της Διεύθυνσης Προγραμματισμού και Κοινωνικής   Πολιτικής.

3. Την εποπτεία των θεμάτων Παιδείας και Σχολικών Επιτροπών .  

4. Τη μέριμνα και εποπτεία για τη φύλαξη , προστασία, συντηρήσεις και επισκευές σχολικών κτιρίων.

5. Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων Υγιεινής και Ασφάλειας των εργαζομένων.

6. Την αρμοδιότητα για θέματα διαφάνειας.

7. Τον εντοπισμό και την καταγραφή όλων των θεμάτων που αφορούν την αισθητική και λειτουργικότητα της περιοχής του Δήμου μας που περικλείεται μεταξύ των οδών: Ελ. Βενιζέλου-Σιπύλου-Μάνης-Πύργου-Λυκούργου-Π.Πολεμιστών-Αθ.Διάκου-Ελ.Βενιζέλου-Μ.Αλεξάνδρου-Νέστου-Αγ.Μαρίνης.  

8. Την τέλεση πολιτικών γάμων.

9. Την υπογραφή των σχετικών εγγράφων που σχετίζονται με την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων.


Ε. Ο Δήμαρχος αναθέτει χωρίς αμοιβή στα παρακάτω μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου την εποπτεία και το συντονισμό συγκεκριμένων δράσεων του Δήμου, όπως αναλύονται παρακάτω:

1. Στη Δημοτική Σύμβουλο κα Ειρήνη Ανδρουλάκη α)την εποπτεία του Τμήματος Τρίτης Ηλικίας β) την  εποπτεία των προγραμμάτων «Βοήθεια στο σπίτι» και ΚΗΦΗ γ) την εποπτεία της Δημοτικής Τράπεζας Αίματος  και την υπογραφή των σχετικών με τη λειτουργία των υπηρεσιών αυτών διοικητικών  εγγράφων και αλληλογραφίας.

2. Στη Δημοτική Σύμβουλο κα Mαρία Γκόβα: α)την εποπτεία των δραστηριοτήτων του Δήμου και της ΔΗΚΕΑΒ  στους τομείς του Πολιτισμού και της Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης β) τη διαχείριση των σχέσεων του Δήμου με τον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης  γ) τη λειτουργία της δημοτικής βιβλιοθήκης καθώς και  την υπογραφή των σχετικών με τη λειτουργία των υπηρεσιών αυτών διοικητικών  εγγράφων και αλληλογραφίας.

3. Στο Δημοτικό Σύμβουλο κ. Κωνσταντίνο Παϊτέρη  την εποπτεία α)των Υπηρεσιών Αγωγής Υγείας  β)Προληπτικής   Ιατρικής  γ)Δημόσιας    και    Κοινωνικής   Υγιεινής  και την υπογραφή των σχετικών με τη λειτουργία των υπηρεσιών αυτών διοικητικών  εγγράφων και αλληλογραφίας.

4. Στο Δημοτικό Σύμβουλο κ. Γεώργιο Σπανόπουλο την εποπτεία α)του Τμήματος Καθαριότητας  β)του Γραφείου Κινήσεως  γ)του Σταθμού Δημοτικών αυτοκινήτων και την υπογραφή των παρακάτω σχετικών με τη λειτουργία των υπηρεσιών αυτών εγγράφων:

α. Βάρδιες  και προγραμματισμό αδειών του προσωπικού.

β. Βεβαιώσεις υπερωριών εργατοτεχνικού προσωπικού.

γ.  Δελτία κίνησης οχημάτων.

δ. Δελτία επισκευής αυτοκινήτων.

ε. Αλληλογραφία με ασφαλιστικές εταιρείες.

5. Στο Δημοτικό Σύμβουλο κ. Θεόδωρο Βασιλάκο την εποπτεία του τμήματος Κηποτεχνίας και Πρασίνου , την εποπτεία των πανηγύρεων του Δήμου μας και την εφαρμογή μέτρων για την εύρυθμη λειτουργία τους και την υπογραφή των παρακάτω σχετικών με τη λειτουργία των υπηρεσιών αυτών εγγράφων:

6. Στη Δημοτική Σύμβουλο κα Σοφία Σαββίδου την εποπτεία των
Δημοτικών Παιδικών Σταθμών και την υπογραφή των σχετικών με τη       λειτουργία της υπηρεσίας αυτής διοικητικών  εγγράφων και αλληλογραφίας.

7. Στο Δημοτικό Σύμβουλο κ.Σάββα Σαββίδη τον εντοπισμό των προβλημάτων που επηρεάζουν την αισθητική και λειτουργικότητα της πόλης ( φθορών, βλαβών, αυθαιρέτων κλπ ) και την προώθησή τους προς επίλυση και αποκατάσταση.

© 2011-2022 westnews.gr, all rights reserved