z
Χαϊδάρι: Πρόταση του Βαγγέλη Ντηνιακού για την επέκταση του Μετρό
Κατηγορία : Χαϊδάρι / Ημερομηνία Δημοσίευσης : 2016-01-07 22:30:00

Επιστολή-πρόταση του Βαγγέλη Ντηνιακού για την επέκταση του Μετρό στο Χαϊδάρι προς το Δημοτικό Συμβούλιο:

Πρόσφατα στη Συνεδρίαση της 20ης Μάϊου 2015 του Δημοτικού Συμβουλίου, κατόπιν πρότασης της παράταξής μας «ΧΑΪΔΑΡΙ ΞΑΝΑ», συζητήθηκε το θέμα της ανάδειξης της ιστορίας του Στρατοπέδου. Με την υπ’ αρίθμ. 134/2015 σχεδόν ομόφωνη Απόφαση - Ψήφισμα αποφασίσθηκε να αναγνωρισθεί ιστορικός τόπος όλη η έκταση του Στρατοπέδου.

Στη συνέχεια όπως θα έχετε ενημερωθεί, το θέμα αυτό τέθηκε στο Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής, το οποίο ομόφωνα, με την προσθήκη του αντίστοιχου ιστορικού τόπου της Καισαριανής, εξέδωσε ταυτόσημη απόφαση. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα ολοκληρωθεί αυτή η προσπάθεια και δεν θα αργήσει η θεσμική ρύθμιση από την Κεντρική Εξουσία για το πολλαπλά σημαντικό αυτό θέμα για την πόλη μας.

Συνεχίζοντας το ενεργό ενδιαφέρον μας για τα βασικά προβλήματα της πόλης μας, με την πεποίθηση ότι και από τη θέση της αντιπολίτευσης μπορούμε να συμβάλουμε στην προώθησή τους στεκόμαστε σε άλλο ένα καίριο ζήτημα για τον Δήμο μας, αυτό της επέκτασης του Μετρό και ζητάμε να συζητηθεί σε ειδική Συνεδρίαση του Δημοτικού μας Συμβουλίου.

Ειδικότερα το Μετρό έχει καταγραφεί ως το πιο αξιόπιστο, οικολογικό, συνεπές και εξυπηρετικό μαζικό μέσο μεταφοράς. Μάλιστα, μετά την αρχική λειτουργία του έχουν γίνει αρκετές επεκτάσεις με αποτέλεσμα ο Δήμος μας να έχει μείνει από τους λίγους που στερούνται τις υπηρεσίες του.

Πολύ περισσότερο η επέκταση του Μετρό στο Χαϊδάρι είναι αναγκαία διότι εκτός του ότι θα εξυπηρετεί πρωτίστως τους κατοίκους του Χαϊδαρίου και ευρύτερα της Δυτικής Αττικής, θα εξυπηρετεί επίσης και τις υπερτοπικές λειτουργίες όπως το Αττικό Νοσοκομείο, τα δύο Ψυχιατρεία καθώς και πλήθος εργαζομένων στις επιχειρήσεις της περιοχής και κυρίως του Θριάσιου πεδίου, καθώς επίσης και σε μεγάλο βαθμό το ρεύμα εισόδου από την Πελοπόννησο και τη Δυτική Ελλάδα.

Η πρότασή μας δεν είναι αόριστη προβολή κάποιου αιτήματος αλλά στηρίζεται σε στοιχεία και τεχνικές έρευνες επιστημονικά καταρτισμένων
μελών της παράταξής μας. Με βάση λοιπόν την κάλυψη των αναγκών αλλά
και την εφικτότητα του έργου διατυπώθηκε η συγκεκριμένη πρόταση που υποβάλουμε στο Δημοτικό Συμβούλιο.

Συγκεκριμένα προτείνουμε:

• Την επέκταση της γραμμής του Μετρό προς το Χαϊδάρι από τον σταθμό είτε της Ανθούπολης, είτε από τον σταθμό της Αγίας Μαρίνας, είτε μέσω Λεωφόρου Αθηνών, συνδυαστικά ή μεμονωμένα βάσει των
αποτελεσμάτων των αναγκαίων τεχνοικονομικών μελετών.

• Ο νέος σταθμός του Μετρό να κατασκευαστεί σε κεντροβαρικό σημείο της πόλης επί της Λεωφόρου Αθηνών στη συνάντηση των συνοικιακών ενοτήτων, Κέντρου-Προφήτη Ηλία, Δάσους, Γρηγορούσας-Αϊ Γιώργη και Κουνελίων πλησίοντων κεντρικών οδικών αρτηριών Αγωνιστών Στρατοπέδου, Γεωργίου Παπανδρέου, Κύπρου, Φαβιέρου και Ρίμινι.

• Να υπάρξει ταυτόχρονα πρόβλεψη υπέργειας ή υπόγειας επέκτασης με ενδιάμεσους σταθμούς προς τον Σκαραμαγκά όπου εκεί ως τερματικός σταθμός στην Πύλη εισόδου προς Αθήνα θα εξυπηρετεί τον πληθυσμό του Θριάσιου Πεδίου αλλά και όλους τους επισκέπτες από τη Νοτιοδυτική Ελλάδα προς την Πρωτεύουσα.

Με τις ως άνω προτάσεις πιστεύουμε ότι εξασφαλίζεται ικανοποιητική κάλυψη των αναγκών του Δήμου μας και παύει η ταλαιπωρία των κατοίκων, η οποία μάλιστα επιτείνεται από το απαράδεκτα χαμηλό επίπεδο της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης. Οφείλουμε να επισημάνουμε, χωρίς ανταγωνιστική διάθεση έναντι άλλων Δήμων, ότι είναι πρόκληση σε άλλες περιοχές να υπάρχουν Μετρό, Λεωφορεία, Τρόλεϊ ακόμη και Τραμ και στον Δήμο μας μόνο υποβαθμισμένες λεωφορειακές γραμμές.

Πιστεύοντας ότι θα εγκριθεί η πρότασή μας, αν και γνωρίζουμε ότι όλα προς τη Δυτική Αθήνα είναι δύσκολα, διαβεβαιώνουμε ότι θα στηρίξουμε μαχητικά τον αγώνα ενάντια στις δυσκολίες που μπορεί να υπάρξουν. Είναι δεδομένη η συμμετοχή μας σε κάθε κίνηση και προσπάθεια για την προώθηση του σημαντικού αυτού προβλήματος για την πόλη μας.

© 2011-2022 westnews.gr, all rights reserved